بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان به مناسبت شکست حصر سوسنگرد

در بیست و ششم آبان ماه 59 با حماسه بزرگ رزمندگان اسلام، غبار مظلومیت و شکست از شهر سوسنگرد گرفته شد.
کد خبر: ۶۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۹ - 17November 2013

بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان به مناسبت شکست حصر سوسنگرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان به مناسبت شکست حصر سوسنگرد آمده است: بیست و ششم آبان سالروز شکست حصر سوسنگرد و آزاد سازی این شهر عاشقان شهادت است.


سی و سه سال پیش و تنها پس از گذشت 57 روز از وقوع جنگ تحمیلی و در پی خیانت بنی صدر و دستور وی در عدم اعزام یگانهایی از نیروهای مسلح برای شکست حصر سوسنگرد، تدبیر حکیمانه و درایت نماینده محترم حضرت امام خمینی (ره) در شورای عالی دفاع در دوران دفاع مقدس حضرت امام خامنه ای عزیز باعث شد تا حضرت روح ا... در فرمانی ابلاغ نماید: «تا فردا باید حصر سوسنگرد شکسته شود» و این چنین بود که در بیست و ششم آبان ماه 59 با حماسه بزرگ رزمندگان اسلام، غبار مظلومیت و شکست از شهر سوسنگرد گرفته شد و نقطه عطف در پیروزیهای رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس ترسیم گردید.


اکنون در سالروز این عملیات سرنوشت ساز، یاد و خاطره سلحشوران ارتش اسلام و سپاه توحید را گرامی داشته و بر ارواح مطهر شهدای سرافراز شکست حصر سوسنگرد بخصوص 60 شهید گیلانی که در دوران دفاع مقدس در سوسنگرد به شهادت رسیدند و بویژه افسر جوان و شجاع ارتش جمهوری اسلامی ایران شهید عبدا... عیسی پور  درود و سلام می فرستیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار