سردار دکتر کارگر در جمع خبرنگاران:

آزادسازی سوسنگرد نشان‌دهنده یک‌رنگی همه نیروهای نظامی کشور بود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، عملیات آزادسازی سوسنگرد را نشان‌دهنده یکرنگی نیروهای بسیج، سپاه، ارتش، ژاندارمری و ستاد جنگ‌های نامنظم دانست.
کد خبر: ۶۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۶ - 20November 2013

آزادسازی سوسنگرد نشان‌دهنده یک‌رنگی همه نیروهای نظامی کشور بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ بسیجی دکتر "بهمن کارگر" رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، در حاشیه همایش "فرشتههای سوسنگرد" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات آزادسازی سوسنگرد نشاندهنده یکرنگی نیروهای بسیج، سپاه، ارتش، ژاندارمری و ستاد جنگهای نامنظم است که دست به دست هم دادند و این حماسه را آفریدند.

وی افزود: مراسم سالروز آزادسازی سوسنگرد امسال در سراسر کشور برگزار شد و در هر استان استاندار، رئیس ستاد برگزاری همایش بود؛ در سطح کشور نیز رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس این امر را بر عهده داشت.

سردار کارگر با اشاره با اینکه مراسمی در 26 آبان توسط ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد، تصریح کرد: امروز نیز نیروی انتظامی میزبان مراسم بود که برنامه خوبی را اجرا کردند.

وی خاطرنشان کرد: امسال ارتش در رابطه با کارهای پژوهشی و راهبردی پیرامون این عملیات کارهایی را آغاز کرده و انجام داده است. امیدواریم در سالهای آینده در دانشگاهها و محیطهای علمی نیز شاهد این فعالیتها باشیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس درباره برنامههای هفته بسیج گفت: اجرای برنامههای هفته بسیج به عهده سازمان بسیج مستضعفین است و کارهایی نیز به بنیاد واگذار شده که آنها را اجرا میکنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار