سردار دکتر احمدی مقدم:

جنگ‌های سیاسی و دیپلماتیک از امتحانات الهی هستند

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه در راه الهی شکستی وجود ندارد، گفت: جنگ‌های سیاسی و دیپلماتیک از امتحانات الهی هستند.
کد خبر: ۶۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۷ - 20November 2013

جنگ‌های سیاسی و دیپلماتیک از امتحانات الهی هستند

سردار سرتیپ دکتر "اسماعیل احمدی مقدم"، فرمانده نیروی انتظامی کشور، صبح امروز در همایش "فرشتههای سوسنگرد" با بیان اینکه جنگهای سیاسی و دیپلماتیک از امتحانات الهی هستند، اظهار داشت: عقلهای محاسبهگر و اومانیستی همه چیز را در پیمانه مادی میریزند، ولی اوامر الهی عاشقانه بوده و در دل جای میگیرند.

وی با تأکید بر اینکه باید با قواعد و سنن الهی به مصاف بلایا برویم، افزود: اگر بخواهیم بگوییم با ابرقدرتها دست و پنجه نرم میکنیم برخی میگویند "با کدام توان، پول و ... میخواهید این کار را انجام دهید"؛ ولی باید بدانیم در راه الهی شکستی وجود ندارد.

احمدی مقدم با بیان اینکه سوسنگرد تکرار حادثه عاشورا در مقیاسی دیگر است، گفت: یکی از صحنههای زیبای آزادسازی سوسنگرد اجابت فرمان امام و ولی خداست که نشان میدهد در اینجا عقل مادی دیگر جایی ندارد و خداوند گفته است که این مسیر راه را نشان داده و امکانات را نیز فراهم میکند.

وی افزود: بلاها روزی به شکل اشغال سوسنگرد و روزی دیگر به صورت فرهنگی است. قربانیان جنگ تن به تن شهدا هستند که هم خود و هم خانوادههایشان نزد ما عزیزند، ولی قربانی جنگ فرهنگی یک معتاد است که انسان باید به حال او و خانوادهاش گریه کرد.
 
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه در امتحانات الهی افراد دو دستهاند، تصریح کرد: دسته اول عدهای هستند که در امتحانات الهی ادعایی ندارند و امتحانات آنها نیز کمتر است، ولی دسته دوم کسانی هستند که مدعیاند و باید در امتحانات آزموده شوند تا مسیر تعالی را طی کنند.
 
وی با اشاره به فرمان حضرت امام و نقش مقام معظم رهبری در آزادسازی سوسنگرد گفت: امام(ره) سختیهای زیادی را برای به ثمر نشستن انقلاب طی کردند. مقام معظم رهبری نیز امتحانات زیادی را از جمله جانبازی پشت سر گذاشتهاند تا توانستند به مقام ولایت برسند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار