جلسه ستاد گرامی‌داشت آزادسازی سوسنگرد خراسان شمالی برگزار شد

حماسه آزادسازی حصر سوسنگرد با دستور حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی و تدابیر فرماندهی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای در طراحی دقیق و وحدت بین نیروهای ارتش و سپاه و نیروهای مردمی محاصره سوسنگرد شکسته شد.
کد خبر: ۵۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۷ - 11November 2013

جلسه ستاد گرامی‌داشت آزادسازی سوسنگرد خراسان شمالی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از خراسان شمالی، سرهنگ پاسدار سعادت جلال دوست جلسه ستاد گرامیداشت آزادسازی سوسنگرد خراسان شمالی گفت: استان خراسان شمالی در شکست حصر سوسنگرد 8 شهید گرانقدر تقدیم این انقلاب کرد که یاد و خاطره این عزیزان را گرامی می داریم.

وی افزود: در این جلسه بیش از 40 برنامه تخصصی و عمومی برای گرامی داشت آزاد سازی سوسنگرد در سطح استان مصوب و به ادارات استانی و فرمانداران ابلاغ شد تا در شهرستانهای استان نیز ستاد شهرستانی تشکیل و برنامه های آن مصوب و اجرایی شود.

در ادامه این جلسه، مطلّبی، معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی نقش رزمندگان، امام راحل(ره) و امام خامنه ای که مستقیماً در آزادسازی سوسنگرد نقش بسزایی داشتند را در عرصه دفاع مقدس بی بدیل دانست و گفت: رزمندگان در عرصه های مختلف تا کنون با روحیه جهادی و ایثا گرانه خود حرکت نظام اسلامی را تداوم بخشیدند.

وی تصریح کرد: آزادسازی سوسنگرد با نقش آفرینی شهید چمران و شهید رستمی و رزمندگان ستاد جنگ های نامنظم باعث شد تا خطراتی که خوزستان را تهدید می کرد رفع شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار