ارتش سوریه ۱۲۰ تروریست را در دمشق به هلاکت رساند

برخی منابع خبری اعلام کردند که ارتش سوریه موفق شده است تا ۱۲۰ تروریست را در جنوب دمشق به هلاکت برساند.
کد خبر: ۱۰۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۲ - 27January 2014

ارتش سوریه ۱۲۰ تروریست را در دمشق به هلاکت رساند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از العالم، طی عملیات ارتش سوریه در شهرک "القدم" در جنوب دمشق بیش از ۱۲۰ تن از تروریستها  به هلاکت رسیدند، در این عملیات عناصر مسلح قصد داشتند جاده بین المللی دمشق – درعا را قطع کنند، اما در کمین نیروهای ارتش سوریه به دام افتادند.

یکی از افسران ارتش سوریه درباره این عملیات به خبرنگار العالم گفت: شمار قابل توجهی از عناصر مسلح و تروریستی که به انواع خودروهای زرهی و نظامی مجهز بودند تلاش کردند جاده بین المللی را تحت تصرف خود در آوردند ولی ما توانستیم مانع از این اقدام آنها شویم، و خسارتهای بسیاری را به آنها وارد کردیم.

خبرنگار شبکه العالم، با اشاره به استقرار شماری از تک تیراندازان و تیراندازی مستمر آنان در این منطقه، خاطرنشان کرد، بیشتر عناصری که در این عملیات به هلاکت رسیدند از اعضای گروه جبهه النصره بودند. در این عملیات مقادیری سلاح و مهمات نیز از عناصر مسلح به دست آمد.

در محور غربی شهر داریا نیز درگیریهای سنگینی بین نیروهای ارتش و تروریستها روی داد. توپخانه سنگین ارتش در این عملیات اماکن استقرار عناصر مسلح را هدف قرار داد و خسارتهای سنگینی را به آنان در مناطق "الملیحه" و "دوما" وارد کرد.

نظر شما
پربیننده ها