با سرکوب گسترده داعش در الانبار؛

دخالت اسرائیل در ناآرامی های عراق آشکار شد

هر چند ارتش عراق در روزهای اخیر شکست های مهلکی به نیروهای داعش در فلوجه تحمیل کرده است ولی مستندات جدید نشان می دهد تسلیحات نیروهای داعش از سوی رژیم صهیونیستی فراهم شده است.
کد خبر: ۱۰۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۹ - 03February 2014

دخالت اسرائیل در ناآرامی های عراق آشکار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از المنار، هر چند در ماه های گذشته اخبار متفاوتی در مورد همکاری و هماهنگی برخی گروه های تروریستی منطقه با عربستان و اسرائیل منتشر شده بود ولی مستندات کسب شده پس از شکست های داعش در عراق نشان می دهد این همکاری در سطح نظامی نیز وجود داشته و بخش زیادی از تسلیحات این گروه تروریستی از سوی اسرائیل به آن داده شده است.

ارتباط تسلیحاتی میان رژیم صهیونیستی با گروه های تروریستی منطقه در سوریه و عراق پس از آن در روزهای اخیر آشکارتر شد که ارتش عراق توانست با عملیات های مختلف شکست هایی بر گروه دولت اسلامی عراق و شام موسوم به داعش تحمیل نماید و برخی از نیروهای آن را به هلاکت برساند و برخی دیگر را بازداشت کند.

بدین نحو که با عملیات روز گذشته ارتش عراق در دو شهر فلوجه و الرمادی در استان الانبار حداقل 50 تن از نیروهای گروه تروریستی داعش کشته شدند و برخی دیگر نیز توسط ارتش عراق بازداشت شدند.

اما آنچه پس از اجرای موفقیت آمیز این عملیات ها دارای اهمیت است به کشف مستندات جدید در رابطه با کمک رژیم صهیونیستی به گروه تروریستی داعش مرتبط می باشد که همکاری این رژیم و گروه های تروریستی منطقه را بیش از پیش آشکار می کند.

به طوری که پس از این عملیات ها و سرکوب داعش در الانبار، مقامات امنیتی و نظامی عراق تسلیحاتی از نیروهای داعش در غرب این کشور ضبط و کشف کرده اند که ساخت اسرائیل بوده و از سوی آن به این گروه ها داده شده است.

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار