عملیات موفق ارتش عراق علیه القاعده

واحد ویژه مبارزه با تروریسم ارتش عراق با اجرای عملیاتی موفقیت آمیز، تلفات زیادی را به گروه تروریستی داعش در استان الانبار تحمیل کرد.
کد خبر: ۱۰۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۴ - 31January 2014

عملیات موفق ارتش عراق علیه القاعده

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از الجزیره، در حالی که طی یک ماه اخیر شاهد نفوذ جدی گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام (داعش) به عنوان یکی از گروه های وابسته به القاعده در استان الانبار عراق بوده ایم، واحد نیروی ویژه مبارزه با تروریسم ارتش عراق طی 24 ساعت گذشته موفق شده است با اجرای عملیاتی سریع، تلفات گسترده ای به این شاخه القاعده در استان الانبار تحمیل نماید.

طبق سخنان منابع امنیتی عراقی، در عملیات اخیر علاوه بر عقب راندن نیروهای داعش از فلوجه، حدود 40 تن از این نیروها نیز کشته شده اند که ضربه بزرگی به داعش در استان الانبار عراق محسوب می شود.

شایان ذکر است تعدادی از نیروهای گروه تروریستی داعش در شهر فلوجه نیز توسط این واحد از ارتش عراق بازداشت شده اند و در اعترافات خود به برنامه این گروه تروریستی برای بمب گذاری در عراق با حمایت عربستان اشاره کرده اند.

گفتنی است طی یک ماه اخیر و با نفوذ نیروهای گروه تروریستی داعش وابسته به القاعده در استان الانبار عراق شاهد تشدید ناآرامی ها در این کشور بوده ایم و درگیری های متعددی نیز میان این گروه تروریستی و ارتش و عشایر عراق روی داده است.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار