اخضر ابراهیمی:

مذاکرات سوری- سوری شنبه برگزار می شود

فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه در شب گذشته نسبت به برگزاری مذاکرات دولت و مخالفان سوریه در امروز (شنبه) و نتایج احتمالی آن ابراز امیدواری کرد.
کد خبر: ۱۰۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۶ - 25January 2014

مذاکرات سوری- سوری شنبه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از ریانوستی، اخضر ابراهیمی فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه بعد از دیدار با هیات مذاکره کننده مخالفان سوریه در ژنو ابراز امیدواری کرد امروز (شنبه) مذاکرات آنها با دولت سوریه برگزار شود و با دستاوردهایی نیز همراه گردد.

گفتنی است قرار بود روز گذشته مذاکرات هیئت های سوری- سوری برگزار شود ولی به دلایلی مانند کارشکنی مخالفان این مذاکرات برگزار نشد و بعد از گفتگوهای روز گذشته ابراهیمی با هیئت مذاکره کنندگان مخالفان سوریه، قرار شد این مذاکرات امروز برگزار شود.

در این رابطه ابراهیمی در یک کنفرانس مطبوعاتی در شب گذشته گفت: امیدواریم هر دوطرف در مذاکراتی که شنبه خواهند داشت، امتیازاتی به یکدیگر بدهند تا زمینه برای حل بحران سوریه فراهم شود.

ابراهیمی گفت: ما انتظار نداریم که مذاکرات در آینده نزدیک به یک نتیجه مشخص برسد چرا که مسایل و مشکلات زیادی وجود دارد. امیدواریم هر دو طرف به دقت به این مهم توجه داشته باشند که اوضاع کنونی سوریه تا چه حد بحرانی و خطرناک است.
 
وی اظهار داشت: در مذاکرات شنبه درباره موضوعات مختلف گفت و گو خواهد شد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار